Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2008

Ο λόγος που χορεύω tango

Ο χορός είναι μια από τις πιο στοιχειώδης μορφές τέχνης. Εκφράζει τις εμπειρίες της ζωής μας και της προσωπικότητας μας μέσα από κινήσεις του σώματός μας.Το Tango Argentino διευκολύνει την συναισθηματική, κοινωνική και φυσική μας ολοκλήρωση. Αυξάνει την αυτοεκτίμηση μας, βελτιώνει τις σχέσεις, διευρύνει τις πιθανότητες τις κίνησης, ευνοεί τον αυτοέλεγχο και είναι αποτελεσματικό στη διαχείριση του stress και της κατάθλιψης. Η μουσική του είναι ένα μίγμα μελαγχολίας, συναισθηματικού ανύψωσης, αφηρημένης έκφρασης, αγωνίας, θυμού και απογοήτευσης, σε περιβάλει σαν να βρίσκεται στον αέρα με μια τέτοια ομορφιά που κινεί την καρδιά και αναταράζει την ψυχή.Τα λόγια των στοίχων του είναι ποιήματα όπως το πινέλο ενός ζωγράφου αφήνει επάνω στον καμβά εικόνες της πόλης, της γειτονιάς, τους δρόμους που μεγάλωσες, που έπαιξες, που ερωτεύτηκες και υπέφερες. Μητέρες, φίλους, εραστές, cafe, cabaret, ιπποδρόμους, θριάμβους, αποτυχίες, απογοητεύσεις, ηρεμία και αναταραχή είναι το θέμα από το οποίο εμπνέονται και παίρνουν μορφή.Το tango δεν απαιτεί καμία προκατάληψη, έχεις μια διαφορετική εμπειρία με κάθε παρτενέρ, μαθαίνεις περισσότερα για τον εαυτό σου μέσα από την παροδική συναναστροφή με τους άλλους χορευτές. Αναφέρεται σε δυο ανθρώπινες υπάρξεις, αφοσιωμένοι σε μια μουσική γεμάτη πάθος. Δυο οντότητες οι οποίες είναι αυτοελεγχόμενες αλλά έχουν ενωθεί σε μια. Κάποιος θα μπορούσε να πει ότι ο χορός ενός ζευγαριού είναι ένα πλάσμα με δυο κεφάλια, τέσσερα χέρια, τέσσερα πόδια και μόνο μια κάρδια. Η πρόσκληση σε χορό είναι μια αόρατη ένωση, ένας σιωπηλός διάλογος μεταξύ των ματιών και των χειρονομιών. Συνάντησα την παρτενέρ μου στο dance floor, στάθηκα μπροστά της. Προσέφερα το αριστερό μου χέρι και έλαβα το δεξί της μαζί με ένα χαμόγελο.Έβαλα το δεξί μου χέρι γύρω από τη πλάτη της, λύγισα λίγο τα γόνατα μου, και πήρα μια βαθιά αναπνοή καθώς τέντωνα το στήθος μου προς τα πάνω.Την κράτησα στα χέρια μου για ένα λεπτό έως ότου νιώσω του βάρους του σώματός της... συγκεντρώθηκα στο χτύπο, άφησα τη μουσική να εισβάλει στο σώμα και την καρδιά μου και άρχισαν τα συναισθήματά μου να χορεύουν, οι χαρές μου, οι λύπες μου, οι ελπίδες μου και οι απογοητεύσεις μου. Νιώθω ελεύθερος, νιώθω τη ζωή μου, ταλαντεύομαι στον αέρα και ξεγλιστρώ μακριά. Όταν η μουσική σταματάει την κρατώ στα χέρια μου για λίγα λεπτά ακόμα, αναλογίζομαι τα ονειροπόλα μάτια της γεμάτα με ευγνωμοσύνη, χαμογελώ και τη συνοδεύω ξανά πίσω στη θέση της.

Αυτός είναι ο λόγος που χορεύω tango.

Το παραπάνω άρθρο προέρχεται από μετάφραση του άρθρου 'The reason I dance tango' και αναφέρεται στον κατά τα άλλα τόσο απλό αλλά με τόση ουσία λόγο που κάποιος χορεύει tango.

Πηγή πληροφοριών: www.latin.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: